Pristatymas, grąžinimas, apmokėjimas
2020-04-17 2024-09-12 11:52Pristatymas, grąžinimas, apmokėjimas
Pristatymas
- NEMOKAMAI galima atsiimti prekes iš Microlife parduotuvės biuro Vilniuje.
- Jei pirkimo suma viršija 60 EUR – pristatymas NEMOKAMAS!
- Prekių pristatymo Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje mokestis yra 5 EUR.Prekių pristatymo į Pirkėjo nurodytą paštomatą Lietuvoje mokestis yra 2,90 EUR.
- Tarptautinis prekių pristatymas vyksta atskiru Pirkėjo ir Pardavėjo susitarimu.
- Pristatymo kaina yra pridedama prie užsakytų prekių kainos. Bendrą sumą Jūs matote užsakymo apačioje.
Pristatymo terminas
- Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.
- Mes visuomet stengiamės prekes išsiųsti kuo greičiau, todėl nurodytas 3 dienų terminas yra ilgiausias laikas.
- Laikotarpyje tarp Šv.Kalėdų ir Naujųjų Metų pristatymo laikas gali pailgėti iki 5 darbo dienų.
Svarbu
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.
Grąžinimas ir garantiniai įsipareigojimai
Visoms mūsų parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus rasite prekių aprašymuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Jeigu turėsite kokių nors problemų dėl prekių kokybės, rekomenduojame Jums kreiptis tiesiai į „Microlife“ priežiūros tarnybą telefonu (8~5) 2745460. Galite tiesiai atvykti į priežiūros tarnybą Vilniuje, P. Lukšio g. 32 (Domus verslo centras, 7 aukštas).
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Garantinis talonas galioja tik tada, jei jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens parašu ir Jūsų parašas.
Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Į prekių kainą neįeina pristatymo mokestis.
Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
- Apmokėjimas naudojantis PAYSERA.
- Apmokėjimas grynaisiais pinigais ar mokėjimo kortele prekiu pristatymo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo – priėmimo) metu.
- Pirkėjas, atsiimdamas prekes Pardavėjo biure gali atsiskaityti grynaisiais pinigais ar mokėjimo kortelėmis Visa, EC/MC.
- Atsiskaitant ne grynaisiais pinigais Pardavėjas prekių siuntą formuoti pradeda tik gavęs apmokėjima.